Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

Salman - Blog, Twitter, Facebook

Einklappen
X

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

Salman - Blog, Twitter, Facebook

Hier der Link zu dem Dus Ka Dum Blog
    http://duskadum.setindia.com/

Und der Link zu seinem momentanen Veer Blog
    http://veerblogs.erosentertainment.com/

Offizieller Salman Blog: http://salmanblogs.erosentertainment.com/

Neustes Update heute morgen (Veer Blog):

Thanks all of you guys for those wonderful birthday messages! A little message for you all... check out the video below... kann das Video irgendwie nicht kopieren

Er ruft alle auf, ihre Veers aus sich rauskommen zu lassen und sagt, dass in jedem einen Veer oder eine Veera steckt. Man solle die eigene Heldengeschichte ihm schreiben, er liest sie persönlich und wählt dann die besten aus und setzt sich mit den Menschen in Kontakt
    Zuletzt geändert von Dia_Mirza; 25.02.2010, 21:57.
    **Don't listen to what others have to say about you or someone else, you have to feel comfortable with your own skin and you have to believe to know what's right or wrong!**

~* Southern Dream88, du bist der grösste Goldschatz, den es gibt. *~

Einige auf dem Blog bringen mich echt zum schmunzeln, wie verzweifelt muss man sein um seine ganze Privatadresse anzugeben Und diese Reena postet ihren Comment etwa 3x
    **Don't listen to what others have to say about you or someone else, you have to feel comfortable with your own skin and you have to believe to know what's right or wrong!**

Kommentar

Zitat von Dia_rocks Beitrag anzeigen
      Und diese Reena postet ihren Comment etwa 3x
      Es gibt verrückte Menschen auf der Welt. Vielleicht gibt es einen Salman-Fan, der so wie Vicky verrückt nach Salman ist.

Jetzt brauche ich eure Hilfe, bitte. Wie meldet man sich in diesem Blog an? Ich habe eine Leiste für die Registrierung gesucht, aber nix gefunden.
      ❤️ "Please read your holy books in the language you understand and read the others religion too, so that you know that they say the same things." - Salman Khan ❤️

❤️ "When you put good will out there it's amazing what can be accomplished." - AngelWalker ❤️
      In loving memory of Paul Walker ❤️ (1973-2013)

Kommentar

gehe auf post a comment, dann gebe deinen Namen ein, eine Mailadresse und deinen Kommentar, dann losschicken und hoffen, dass Salman ihn sieht Och ne einen Vicky im Blog, nein danke
        Hab ne 14 Jährige auf dem Blog entdeckt, die ihm auch andauernd dasselbe schreibt. Tja ich habe einen Kommentar gechrieben und hoffe, dass er diesen liest. Man muss ja nicht gleich auf Maniac machen

Aber das Video hast du dir angesehen?

Kommentar

@Dia

Hast du deinen Namen geschrieben oder deinen Nickname?

Edit: Das Video habe mir angesehen. Zu meinen Veera-Geschichten wird es leider nicht kommen.
          Zuletzt geändert von MariGold; 29.12.2009, 00:11.
          ❤️ "Please read your holy books in the language you understand and read the others religion too, so that you know that they say the same things." - Salman Khan ❤️

❤️ "When you put good will out there it's amazing what can be accomplished." - AngelWalker ❤️

Kommentar

Diese Reena lässt und lässt einfach nicht locker schon das 4x dieselbe Nachricht

Kommentar

Ach du heiliger Strauß! Die Schriftgröße der Posts der User im Blog ist recht klein. Ich muss meine Nase in den Computer stecken.

Kommentar

so...und wer bewirbt sich jetzt von euch als Veera
                -allgegenwärtige allwissende Miesmacherin-
                -IQ unter der Grasnarbe
                -Team Naina2007 :)
                Sollte mal ein Posting von mir erscheinen wo nicht dabei steht "meiner Meinung nach"...dann denkts euch dazu...das schont unheimlich die Nerven!

Kommentar

Zitat von MariGold Beitrag anzeigen

Hast du deinen Namen geschrieben oder deinen Nickname?
                  also ich habe meinen richtigen Namen geschrieben, aber ich hab ihm auch nur zum Geburtstag gratuliert und ein gesundes neues Jahr gewünscht. Mein Englisch lässt nämlich zu wünschen übrig.
                  Shahrukh ist der King von Bollywood- aber Salman ist der King meines Herzen

Kommentar

Der Herr, beziehungsweise Veer hat wieder gebloggt

Who were the Pindaris?

Firstly, a very happy new year to all of you. It’s been a while since I blogged last, been busy wrapping up dubbing and getting into the promotions of Veer. January is here and the countdown begins for Veer’s release. Gearing up for the release with a busy calendar coming up. Shot for some music channels over the last two days at Mehboob Studios in Mumbai and planning radio station visits today at Big FM and Radio City. More interviews to follow at Mehboob next couple of days.

I’ve been telling you all so much about Veer and that it’s about a brave tribal warrior group called Pindari but who were the Pindaris? Did they really exist? So, today’s blog is a little about the Pindaris…

Well yes, the Pindaris did exist. They were a tribe of fearless warriors of the 19th century when the British ruled India. They were strong, brave and who preferred death to dishonor and fought till their last breath to save their land. These brave rebellions fought against the British when all others couldn’t. They were strong & amazing but little spoken about.

I came to know about this tribe through one of my dad’s dear friends Jai Singh Kalewar who was a Pindari who has passed away. Through him I came to know about this heroic group of people who can be compared to the Russian Cossacks. I play
                    I was so keen to portray this tribe that I told Tinu, our action director, that I wanted to learn the specialized technique of fighting from a horseback like a true Pindari. I’ve tried my best to do justice to the character of a Pindari warrior and hope you guys enjoy it!

Until next time..

Love,

Salman
                    Er erzählt hier über den Pindaristamm, welche gegen die Briten kämpften und lieber ihr Leben als ihre Ehre verloren.

Kommentar

http://veerblogs.erosentertainment.com/
                      Ein neuer Blogeintrag mit einem neuen Video

Kommentar

I signed out last week from Veer but somehow it didn’t sound right that I interacted with all you fantastic people for a film over so many weeks and then it was time to say bye till the next film. Also, saw a lot of your feed back after my last blog on Veer and felt I should keep this alive and remain in touch.
                        O-Ton Salman: Ich löschte letzte Woche den Veer Blog, aber irgendwie war es nicht richtig, denn ich kam in Kontakt mit euch allen fantastischen Menschen für den Film über so viele Wochen und dann war es Zeit Auf Wiedersehen zu sagen bis zum Release des nächsten Filmes. Ich sah und las auch viele eurer Feedbacks und dachte, dass ich den Blog am Leben erhalten lassen sollte.

Thanks for all the enthusiastic response…Most of you feel it’s not cool to mix movies and cricket with politics. There were a few who felt if the countries are at war, we should not encourage ties like this but here the problem lies within the countries. Both countries are facing the same issues, its not just cross border war …you hear of blasts everyday in Pakistan as well and now the recent Pune tragedy in India with all those young innocent lives lost, I’m really disturbed by it…my heartfelt sympathies to the bereaved families.

Talking about life… comes along with it fitness, a subject very close to my heart as you all know. I’m right now extremely excited about the upcoming Cyclothon in Mumbai on 21st Feb. Have been always fond of this sport and been cycling to shoots for years. My first cycle was a Speed king followed by a BSA and now I ride a Raleigh. As a kid, my friends and I were so passionate about cycles, we used to even build our own cycles. The strange thing is while growing up, there were cycle shops everywhere, now so difficult to find one…no parks, no playgrounds...to top it all no cycles!

Where do the children in this city go...the Cyclothon is something to get them started and interested in this activity and all the kids in my family are going to participate. There are so many reasons one should take up cycling. A person who doesn’t have a car or some where cannot afford one usually takes an auto or taxi which costs him more and takes longer in traffic hours to travel. If you can cycle around 15 kms a day, you don’t have to work out, cardio ho jata hai, exercise ho jata hai, stay fit and save money. As it is, we are living in a polluted environment, cycle to work everyday, cut on diesel and petrol. If Salman Khan can cycle, so can you! It’s not embarrassing and it’s healthy.

I am doing this for Being Human and the proceeds from the sale of Cyclothon t-shirts go to charity. And yeah, am not an ambassador for any cycle company. If I ever become one, I’ll make sure it’s as good as the cycle I own!

Well, waiting for my shot, call you guys back soon...right now Dabangg is keeping me fit!

Signing out from Wai.

Love,

Salman
                        Die Website: http://salmanblogs.erosentertainment.com/

Kommentar

Salman twittert :-)

sagt zumindest sein Bruder

http://twitter.com/BeingSalmanKhan
                          .na essiehcs thce sad hcis tröh nnad ,tleipsba sträwkcür seltaeB red mublA eßiew sad nam nneW :-)

Wer nichts weiß, muss alles glauben ;-)

Ich finde Elitegeseiere genau so scheisse, wie das Kastensystem! Weg damit!

Kommentar

BeingSalmanKhan
                            Arbaaz ne kaha ke tweet kar toh banta hai boss
                            Challo nw , who ever was being me , party over , baju hatto plz ,
                            Thanx guy,s ! Feel,s good . Promise to tweet , aur ek baar jo maine committment kar di .......

ich glaubs immer noch nicht, dass er tatsächlich twittern will!
                            so süß, wie er immer halbe sätze auf hindi schreibt!
                            Deepika Padukone ♥

Kommentar

Hat der Nasenkhan in fast neu h so viele Followers bekommen?!

Jetzt wird's aber echt spannend sein! Wie ein Cricketspiel!.

Kommentar

Lädt...
                              X