Ankündigung

Einklappen
Keine Ankündigung bisher.

No Entry Mein Entry (201x)

Einklappen
X

• Filter
  • Zeit
  • Anzeigen
Alles löschen
neue Beiträge

No Entry Mein Entry (201x)

Boney Kapoor wird den Film 'No Entry Mein Entry' produzieren, das lang erwartete Sequel des Blockbusters No Entry.
    Nach dem Erfolg von Wanted steht es nun definitiv fest und Boney hat bereits das Drehbuch fertiggestellt.
    Regie wird Anees Bazmee übernehmen.

An Bord sind wieder Salman, Anil und Fardeen, diesmal sogar in Doppelrollen. Auch Lara, Celina und Esha sind wieder dabei.
    Es werden jedoch drei weitere Frauen dabei sein, jeweils eine Partnerin für die Doppelrolle der Männer.

Regie: Anees Bazmee
    Produzent: Boney Kapoor
    Besetzung: Salman Khan, Anil Kapoor, Fardeen Khan, Lara Dutta, Celina Jaitley, Esha Deol, Shilpi Sharma, Esha Gupta, Chitrangda Singh, Bipasha Basu

Drehbeginn: auf unbestimmte Zeit verschoben

Double trouble
    http://mumbaimirror.com/article/30/2...e-trouble.html

The sequel will have the same three heroes, but with a difference. All three heroes - Salman, Anil and Fardeen Khan will feature in double roles. We’ll also have the same three girls, Lara Dutta, Celina Jaitley and Esha Deol. But we’ll need three new girls since the three heroes feature in double roles.”
    Bipasha ist wohl draußen?
    Zuletzt geändert von -BOLLY-; 03.02.2017, 17:07.
    What gets us into trouble is not what we don't know, it's what we know for sure that just ain't so. [Mark Twain]

Mir gefiel schon Teil 1 und ich hoffe mal das sie in Teil 2 auch was gescheites hinzaubern. Auf Fardeen und Esha freue ich mich schon besonders.
    1947 Earth - in pink, lila und türkis

Auf der TimeLord-Akademie: "ES IST UNMÖGLICH ES GEHT NICHT!" "Aber Herr Lehrer was ist wenn ich den Knopf hier drücke?" "Oh scheiße!"

Kommentar

Das ist eine gute Nachricht Aber ohne Bips Und schon wieder diese Talentfrei Esha Deol hoffendlich ist sie nicht lange zu sehen
      Breaking Bad (Serie) 9/10

Kommentar

Vielleicht wird statt Bips jemand anderes kommenwarten wirs mal ab,
        und so schlecht war ja Esha im ersten Teil nicht
        auf den 2 Teil würde ich mich auf alle Fälle freuen,vorallem weil Anil wieder mitspielt

Kommentar

Jaaa Part2..1 war ja schon sehr lustig. Ich freu mich auf den 2.Teil.
          Ist mir eigntl egal ob Bips draußen ist Hauptsache Salman und Lara sind dabei
          RANBIR KAPOOR & PRIYANKA CHOPRA ♥ ♥ ♥
          ♥ Katrina Kaif, Anushka Sharma // Salman Khan,Shahid Kapoor ♥
          ZULETZT GESEHEN: No one KilledJessica ( 3/10 ) ; Karthik Calling Karthik ( 8/10 ) ; Once Upon A Time In Mumbai ( 2/10 ) ; Band Baaja Baarat ( 9/10 ) ; Tees Maar Khan ( 7.5/10 ) ; Chup Chup Ke ( 5.5/10 ) __ Aras Bulut Iynemli ♥

Kommentar

Hmpf... wieso keine Bipasha Basu !? Sie war doch diejenige, die die Story überhaupt vorrangetrieben hat
            - Agents Of S.H.I.E.L.D./Daredevil/Friends/Game of Thrones/Grey's Anatomy/How To Get Away With Murder/Mr.Robot/New Girl/Orphan Black/Parks And Recreation
            - German Nationalteam - The Hunger Games - Marvel
            http://marvelassembles.tumblr.com/ - Avatare By Me!

Kommentar

Es scheint sich alles etwas nach hinten zu schieben...

Repeat value
              http://www.screenindia.com/news/repeat-value/588804/

Boney Kapoor’s Produktionshaus arbeitet fieberhaft an den Skripts zu den Fortsetzungen von Mr India, No Entry und Wanted. Noch befinden sich alle drei in der Drehbuchphase, aber Boney ist optimistisch, dass zumindest ein wenn nicht sogar zwei Filme noch dieses Jahr mit den Dreharbeiten beginnen können.
              What are we going to do tonight, Brain?

Kommentar

No Entry sequel pegged at 54 crores
                http://www.indiaglitz.com/channels/h...cle/58424.html

Vom Produktionshaus sind nun 54 crore für das No Entry Sequel bewilligt worden.
                Das es 6 weibliche Rollen geben wird scheint wohl festzustehen... aber ob die Herren dann Doppelrollen haben ist noch nicht entschieden.

Kommentar

Es geht tatsächlich vorwärts. Laut Boney Kapoor ist inzwischen der erste Entwurf des Drehbuchs fertig.

Anees Bazmee schreibt das Drehbuch und führt Regie. Salman Khan, Anil Kapoor und Fardeen Khan sind wieder mit dabei und diesmal in Doppelrollen zu sehen. Die weiblichen Hauptrollen stehen noch nicht fest.

Und der Film hat einen neuen Titel bekommen: No Entry Mein Entry.

Boney Kapoor puts No Entry 2 project back on track. It is now titled No Entry Mein Entry

Buzz about the sequel to No Entry has been doing the rounds since the caper released five years ago, but now producer Boney Kapoor and director Anees Bazmee are determined to put it on track.

With Dhamaal and Bheja Fry already having sequels on the floors, and even recent projects like Dabangg announcing a Part Two, the No Entry folks don't want to be left behind.

Says a source, "There has been speculation about the status of No Entry 2 but it remained just that. But now work is in progress to heighten the fun quotient in the second part."

Confirms Boney, "We have just finished the first draft of the script. The sequel has been titled No Entry Mein Entry. Anees Bazmee is the writer and director."

He adds, "The original male cast of Salman Khan, Anil Kapoor and Fardeen Khan remain and will be seen in double roles. The female cast hasn't been locked. We will decide in the coming weeks."
                  http://www.mid-day.com/entertainment...try-sequel.htm
                  Cupid is a lavish lad, thus to make poor females mad.

I'm not 40. I'm 18 with 22 years experience

The same thing we do every night, Pinky - try and take over the world *narf*

Kommentar

Das wird Topen [bei mir zumindest]
                    Mochte schon Teil 1, da wird Teil 2 wieder ein Top
                    |♥|

Kommentar

Salman, Anil starrer No Entry 2 to begin shooting in 2011, Riteish to replace Fardeen
                      http://businessofcinema.com/news.php?newsid=17225

Produced by Boney Kapoor, No Entry 2 is a sequel to the 2005 film, No Entry starring Anil Kapoor, Salman Khan, Fardeen Khan, Esha Deol, Bipasha Basu, Celina Jaitly and Lara Dutta. A source close to the film tells Businessofcinema.com, most of the starcast of No Entry 2 will be the same as No Entry except for Fardeen Khan who has been replaced by Riteish Deshmukh. "Fardeen’s role will be essayed by Riteish in No Entry 2, while the rest of the cast will most probably be the same. The formal announcement of the film will be made in December and the film will go on floors either by January or Feburary, 2011," added the source.

Bis auf Fardeen, der durch Riteish ersetzt wurde, bleibt der Cast wohl der gleiche wie im ersten Teil. Im Dezember soll es eine offizielle Vorstellung des Films geben und die Dreharbeiten werden dann im Januar oder Februar 2011 beginnen.
                      "Teach me!" (Dr. Stephen Strange)

Kommentar

Das Skript muß jetzt noch einmal komplett umgeschrieben werden, da Salman keine Doppelrolle spielen will.

Do nahin, sirf ek, says Sallu

Boney Kapoor will have to wait a while before filming his sequel to No Entry, titled No Entry Mein Entry, since the film's script is being re-written from scratch. Apparently, Salman Khan who at the moment is great pals with Anees Bazmi, put his foot down when he heard that a double role was being planned for him in it.

Double-role films have not worked too well for current superstars, whether it was Shah Rukh Khan in Duplicate or Akshay Kumar in Nagesh Kukunoor's Tasveer. If Khan does a double role at this stage of his career, it would only be for a sequel to his 1997 comedy hit Judwaa.

According to a source, the search is on for a good sequel plot for Judwaa. "Salman's first and only double role has been for Judwaa and it is counted as one of his most popular roles and films. Ever since the movie released, producer Sajid Nadiadwala, director David Dhawan and Salman have been searching for a good plot. Until Judwaa 2 happens, there will be no other double role for Salman."

Director Anees Bazmi, who is currently working on an action film titled Ready, confirms the news. "I had an idea for a double role for Salman as well as Anil Kapoor and Fardeen Khan in No Entry Mein Entry. But now we have decided to scrap the idea. I'm working on an entirely new script for the sequel."

"I'm a writer first, then a director, and I have to be sure of what I am going to make. We had conceived a sort of extended cameo for Salman in No Entry. Now, we have to justify his presence in the sequel," he adds.

Bazmi's shoot with Khan for Ready had been postponed because of the star's eye infection. Judwaa producer Sajid Nadiadwala says, "It's been 13 years since Judwaa. Everyone still remembers Salman's double role as Raja and Prem. Salman, David and I have been searching for a suitable script for its Part 2, and I think we'll crack the sequel soon."
                        http://www.mid-day.com/entertainment...-rewritten.htm
                        Cupid is a lavish lad, thus to make poor females mad.

I'm not 40. I'm 18 with 22 years experience

The same thing we do every night, Pinky - try and take over the world *narf*

Kommentar

Sallu to lead 'New Entry Mein Entry’
                          http://www.totalfilmy.com/news/20110...%99-32258.html

Aufgrund von Salmans großen Erfolgen der letzten Zeit wurde das Drehbuch nochmal umgeschrieben, so dass Salman jetzt die Hauptrolle spielt. Interessanterweise wird hier wieder Fardeen (und nicht Riteish) als dritter Mann genannt.

Kommentar

Anees Bazmee's No Entry Mein Entry to have 9 heroines
                            http://entertainment.oneindia.in/bol...es-097689.html

Aktueller Stand:

- 6 männliche Rollen (Salman, Anil & Fardeen in Doppelrollen)
                            - 9 weibliche Rollen (möglicherweise werden manche Schauspielerinnen aus dem ersten Teil übernommen; sicher ist aber noch nichts; es soll ein Mix aus etablierten Heroinen und Newcomern werden; sie hoffen die Namen nächsten Monat bekannt geben zu können; angeblich wären die Heroinen nicht nur Deko sondern jede der 9 notwendig für die Handlung)
                            - es wird viele Missverständnisse und lustige Situationen geben
                            - in den nächsten 15-20 Tagen soll das Skript fertig sein
                            - Dreharbeiten sollen Ende diesen Jahres oder Anfang nächsten Jahres starten.

Kommentar

Bipasha Basu Enters No Entry
                              http://www.boxofficeindia.co.in/bipa...ters-no-entry/

Angeblich ist Bipasha nun auch wieder mit an Bord. Jedoch nicht als eine der neun Heroinen sondern Nummer 10.

Kommentar

Lädt...
                              X